A poesía de Paula Juncal Freire

Paula Juncal Freire

Paula Juncal Freire nada en Bueu no marzo do 2003. 

Con só 16 anos publica un fermoso libro de poemas. A pesar da idade, os versos de Paula, entre outras moitas sensacións, zumegan madurez, emocións, felicidade e, sobre todo, a dor como catarse que renova.

Non é de estrañar que iso sexa así pois a súa formulación vital lle permitiu fraguar a dor ata modelala nunha personalidade renovada. Personalidade madura que irradia reflexión, serenidade, empatía co que sofre, saber o que quere, e todo mesturado con cultura, arquitectura no razoamento, dicción...

A xénese destes poemas remontase ao 2017 e ven dada por un traballo de clase 

Tal e como ela resposta nunha entrevista ao xornalista do Faro de Vigo  (publicada o 13-10-2019) :”Desde el principio tenía claro que quería hacer un libro. En concreto sobre la felicidad y cómo la sociedad influye en ella. No voy a mentir, fue un tiempo complicado, me costó mucho encontrar la forma de sacar todo lo que llevaba dentro, abrirme de tal modo que pudiese plasmar mis emociones y conseguir que la gente se emocionase, pero no con mi historia, sino con la suya propia. A medida que avanzaba, que me adentraba más en mi dolor y en mi pasado, sufría. Me dolía revivir todo lo que me había pasado, pero valió la pena. No porque haya conseguido publicarlo, sino porque logré deshacerme de una "Paula" que arrastraba muchas cosas, muchas inseguridades y muchos miedos.

 

BIBLIOGRAFÍA

 

- ' El Dolor, una belleza oculta' autoedición en Universo de Letra (de Editorial Planeta S.A.U.